Tuesday 21 November 2017

Dynamic Fibonacci Grid Forex Trading System


Dynamic Fibonacci Grid, Fx Money Map Jeg har gjort litt forskning og testet de fleste av disse programvarene siden for lenge siden. For scalping tror jeg det ikke er noe bedre enn å bruke dynamisk fibonacci-programvare. Det virker nå, det er mange MT4-versjoner av nettverksprogramvare, men etter min mening har jeg ikke brukt en som er veldig bra. hovedsakelig fordi MT4 ikke er bra. Det legger for lenge når man fyller ordrer, og det er ingen måte for det å være sant ecn. Jeg tror mt4-versjonen er flott for nybegynnere, bare å komme i gang fordi den lar deg få en forhåndsvisning av det uten å bruke penger. Men hvis du faktisk handler med ekte penger, er det mer sanselig å bruke profesjonelt søknad nei Så hvis vi ser på alternativer for den virkelige programvaren, er det Money Map vs Tiger lanes vs FxPM Software. Jeg har brukt hver og her er min tilbakemelding. pengekart er for dyrt, og jeg vet ikke engang om de er i virksomhet, de er pluss det mangler mange funksjoner i forhold til de andre. Tiger pips er i utgangspunktet en banke av pengekart bortsett fra forskjellige farger, og det var mye billigere. Det var veldig sakte skjønt, og jeg tror at handel rommet ikke var veldig bra. der nettside tiger pips er veldig vanskelig å forstå hva som skjer. FxPM Software har vært min favoritt så langt, pluss at de har gjort det mye billigere. den har alt penger kart og tiger pips har og også mer. Jeg har også lagt merke til at de har lansert en ny versjon av deres Fibonacci Forex Software, som fortsatt er i beta, men det fungerer bra for meg. Jeg er fortsatt åpen for å prøve flere indikatorer ut, men jeg er ikke villig til å bruke mer tid med mt4, der ordrer alltid utføres for sakte og jeg liker ikke det ordreinngangssystemet generelt. Boederzeng: Jeg kan anbefale System of TheForexArmy som er helt gratis og gjør akkurat det samme som alle disse systemene. theforexarmy Jeg er tilfeldigvis eier av Forex Armys-systemet, men det er ikke gratis, lol. Uansett, når det gjelder cltchy14s svar (selv om jeg har noen mistanke om at du faktisk er undercover fra fxpm basert på innleggene dine, skal jeg ikke gå dit). Jeg er ikke sikker på hva du mener med datafiltrering på MT4, det virker som om du mener at alle meglere er manipulert eller noe MT4s gjennomføring synes å være ganske bra, spesielt hvis du bruker ekte ECNSTPDMA meglere, er jeg helt enig i at MT4 har sine korte resultater, men det er ganske hardt å ta en så sterk holdning mot dem. Ive har konstruert TFA Sniper for å forenkle mye av den enorme mengden data som andre systemer mangler på en visuelt vennlig måte (i hvert fall siden V2 er utgitt). Det er bare forvirrende hvis du ikke tar deg tid til å lære det. Bare for å avklare, er TFA Sniper bygget av Forex Army ment å være mer enn et scalping verktøy. Dens ment å utfylle alle handelsstrategier, spesielt med flaggdannelsesmomentfilteret. Det er mange strategier utviklet for å imøtekomme til scalpers, daghandlere og swinghandlere. For eksempel har weve utviklet en breakout pullback strategi som har vår forhandler doblet sin live konto i 1 måned med 7 drawdown (se verifiserbar handel uttalelse på siden) og en annen trader som bruker fibonacci bølger med fibonacci pivot point indikatorer å bringe 50 i 1 måned på sin livekonto (verifiserbart handelserklæring på siden også). Uansett er poenget mitt at man alltid skal lære nye måter å mestre markedet. Jeg står ikke av en enkel fibonacci-bølgerindikator alene og sverger at det vil gi store rikdommer til alle - det er dumt tenkning og vil vise at jeg er blindet av mine egne enheter. I stedet tror jeg på å utdanne handelsmenn spesielt, spesielt i kunsten å bruke fibonacci retracements på riktig måte, og vise deres unike forhold til Elliott Wave-teorien og jobber kontinuerlig med måter å lære handelsmenn å handle riktig. Jeg har tidligere jobbet hos oanda og jeg har sett hvordan 98 av alle handelsmenn mister penger og det er ikke lett å tjene penger på forexmarkedet. Man må riktig utstyre seg med riktig metode, strategi og psykologi for å virkelig takle markedet godt. Alle systemer kan være gode, enten moneymap, fxpm eller tigerlanes. Ærlig talt tror jeg de er alle en stor mengde folk som driver ærlige bedrifter med unike programmer de har utviklet, og jeg tar mine hatter av til alle som kan utvikle et proprietært system, spesielt de som jobber eksternt og krever en API for å knytte sammen med megler. Bare husk å ikke se etter den hellige gral hver gang, det er ingen. Det er fantastiske systemer som har en kant over markedet over et stort antall handler (lov av store tall) så lenge du holder deg religiøst til systemets regler og ikke la det bli kompromittert av våre menneskelige sinn og vår intoleranse for tap. Dynamic Fibonacci Grid, Fx Money Map Både myslef og et annet medlem her er godt klar over dette systemet. Vi vet nøyaktig hva du snakker om. spørsmålet er, vurderer du å komme til Storbritannia for 3000GBP trening jeg kunne avsløre hva jeg forstår av systemet her, men jeg tror det ville være urettferdig for forfatteren. PS Kan noen kode Nostradamus FX MoneyMap - Dynamic Fibs trading OK, jeg har hatt programvaren for ca 6 mo og jeg endelig funnet ut hvordan man kan tjene penger konsekvent. Dessverre har abonnementet mitt utgått i dag, og jeg har ikke penger til å fornye det. Hvor trist er det. Ellers gir mitt handelssystem 75-100 pips hvis du handler NY åpen - 8a. m. til 10: 30-11: 00 a. m. og 150-180 pips i uken hvis du handler både NY åpen og London åpen. Det genererer minst en handel i hver økt, hvor du kan tjene 10-25 pips. Mange av dere har sikkert sett veiledningen på traderhousedemo og ærlig talt er det en haug med CP. Prøv å handle på den måten, og du vil være på den tapende siden. Jeg har testet det i stor grad på demoen. Det er viktig å forstå at hvis mer enn en tidsramme viser nøyaktig samme fibonacci-båndnivåstøtte og motstand (gulv og tak) og prisen er innenfor disse nivåene, vil vi slå gulvet (i en downtrendin uptrend) At er den største fordelen med nettet - det lar deg se båndnivåene i 4 forskjellige tidsrammer. Selvfølgelig er det en rekke tilleggsregler som gjelder momentumlinjene, som bestemmer trenden. Åh, vel, uansett, nevnte noen 4PMA. Jeg lastet ned filen, men jeg kan ikke åpne den og ærlig har ingen anelse om hva det er. Hvis noen hjelper meg med å få det til å virke, vil jeg fortelle om det er det samme som Moneymap, og hvis det er, vil jeg legge ut detaljerte instruksjoner om hvordan du bruker det til å tjene penger. mpower: OK, jeg har hatt programvaren for ca 6 mo, og jeg endelig funnet ut hvordan man kan tjene penger konsekvent. Dessverre har abonnementet mitt utgått i dag, og jeg har ikke penger til å fornye det. Hvor trist er det. Ellers gir mitt handelssystem 75-100 pips hvis du handler NY åpen - 8a. m. til 10: 30-11: 00 a. m. og 150-180 pips i uken hvis du handler både NY åpen og London åpen. Det genererer minst en handel i hver økt, hvor du kan tjene 10-25 pips. Mange av dere har sikkert sett veiledningen på traderhousedemo og ærlig talt er det en haug med CP. Prøv å handle på den måten, og du vil være på den tapende siden. Jeg har testet det i stor grad på demoen. Det er viktig å forstå at hvis mer enn en tidsramme viser nøyaktig samme fibonacci-båndnivåstøtte og motstand (gulv og tak) og prisen er innenfor disse nivåene, vil vi slå gulvet (i en downtrendin uptrend) At er den største fordelen med nettet - det lar deg se båndnivåene i 4 forskjellige tidsrammer. Selvfølgelig er det en rekke tilleggsregler som gjelder momentumlinjene, som bestemmer trenden. Åh, vel, uansett, nevnte noen 4PMA. Jeg lastet ned filen, men jeg kan ikke åpne den og ærlig har ingen anelse om hva det er. Hvis noen hjelper meg med å få det til å virke, vil jeg fortelle om det er det samme som Moneymap, og hvis det er, vil jeg legge ut detaljerte instruksjoner om hvordan du bruker det til å tjene penger. Det første du gjør er å slå av regresjonslinjene ekstern int p1.ma1Period () i minutter ekstern int p2.ma5Period () i minutter ekstern int p3.ma15Period () i minutter ekstern int p4.ma60Period () i minutter ekstern bool UseStdRegFalse ekstern int STD. Rgres. period0 ekstern int STD. Rgres. length56 ekstern dobbel STD. Rgres. width1.618 ekstern dobbel STD. width0.618 Klikk deretter på diagramskift Feil gratis å PM meg Min Fx Money Map trading strategi Vedlagt er et Word doc med min handelsstrategi. Det fungerer ekstremt godt hvis du unngår datautgivelser. Det skal fungere med 4 periode MA siden den er konstruert på nøyaktig samme måte - 7 fibonacci momentum linjer, 7 fibonacci bands. Jeg refererer til L1, L2, L3 for moneymap. De svarer til MA1, MA2, MA3 i 4PMA. Nå er verdiene av linjene og båndene i 4PMA og moneymap forskjellige, men det burde ikke matter. Jeg antar at forskjellen kommer fra forskjellen i datafeed - 1-3 pips. Problemet med meg med handel med 4PMA er at det er veldig vanskelig for meg å se hvor MA1, MA2 er spesielt på kortere tidsrammer, eller når de er innenfor 1 pip av hverandre. Er det noen måte å sjekke de nøyaktige verdiene jeg dør for å lage en ekspertrådgiver med min strategi som brukes på 4PMA og se hvordan det gjør på demoen. Jeg har store forhåpninger. Jeg er ny på Metatrader, men jeg skal begynne leksjonene i kveld. Eventuell hjelp er velkommen. Tusen takk for hjelpen dine. Jeg var i stand til å koble 4PMA enkelt. Jeg er ikke sikker på hvordan du gjør dem klarere. Men for å holde seg utenfor dårlige handler, liker jeg å ha flere indikatorer som bekrefter flyttingen. Du ser dem ikke på bildet ovenfor (jeg fjernet dem), men jeg bruker 3 MA som alle må være åpne. 7,3 og 20 m. Også det som vises er presset og macd. Hvis en lang tid skal tas, må klemmen ha en grønn histo som viser, macd må også være grønn og over 0 linjen og alle 3 mas åpne og peke opp. 4PMAPsar mausen er også grønn. Jeg går vanligvis ut av et 5 min diagram, og vanligvis vet på forhånd hvilken dag det vil være en trending dag. Så jeg venter ikke alltid på alle 4 barene for å være grønn. De fleste trekkene vil finne sted etter nyhetene, så hvis det skal være en trending dag, vil jeg legge inn som den første linjen er grønn (lang) som den andre linjen blir grønn. Deretter bytter jeg til et 15 min diagram, setter stoppet mitt til BE og går borte. Motsatt for en selg Hvis jeg bare er interessert i en hodebunn med si 10-15 pips, venter jeg på signalet mitt og en tidslinje som bryter ut av en fib-klynger med en grønn for kjøp og rød for salg med bare den første og noen ganger den andre linjen i 4PMapsar Bli med oss ​​last ned MetaTrader 5 Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd. FibMatrix Det ultimate Forex Day Trading System FibMatrix gir en handelsopplevelse som aldri før. Utnytte de samme prinsippene som har vært brukt av det internasjonale banktjenestersystemet til å dominere valutamarkedet. FibMatrix, ganske enkelt, viser deg hemmeligheten til å tjene penger på valutamarkedet. En Forex Beginner - Kanskje du har handlet en stund, og STILL STRUGGLING En erfaren Trader - Ønsker å ta fortjenesten til neste nivå En Money Manager - Og vil konsekvent slå ned dobbeltscifret månedlig avkastning for dine kunder. Så er FibMatrix For Du Hemmeligheten til FibMatrix er en 4-pillar Forex Day Trading System og Coaching Program i motsetning til andre PILLAR 1: Dynamiske FibMatrix Grids Med FibMatrix Dynamic Grids, vet du hva du skal gjøre i hvert øyeblikk, om du skal kjøpe, selge eller bo av markedet. fordi FibMatrix Dynamic Grids er bokstavelig talt din GPS til Forex Market Disse gridene er basert på Dynamic Fibonacci wave-prinsippet, som har vært i bruk av International Banking System i flere tiår for å absolutt knuse forexmarkedet. that8217s fordi det virker FibMatrix Dynamic Grids tilbyr en oversikt over markedet som er uovertruffen av noen annen valutahandelsprogramvare som er tilgjengelig. Alle valutapar analyseres på tvers av flere tidsrammer i REAL TIME, og fullfører timer med teknisk analyse hvert sekund. Hvert Grid er tilsvarende for samtidig analyserer 4 tidsrammer, og presenteres i en enkel, lett å forstå matrise. Dette gir deg mulighet til raskt å gjenkjenne svært lønnsomme handler med et blikk. Eliminerer behovet for å bruke timer på tiden din til å analysere flere valutapar diagrammer. Medlemmer av FibMatrix er enige om at Multi Time Frame FibMatrix Dynamic Grids drastisk reduserer tiden det tar å handle Forex profittabelt. PILLAR 2: FibMatrix Virtual Trading Assistant (VTA) Ta stresset ut av handel Hvis du ser på en handel for å finne et godt utgangspunkt, er for stressende for deg, eller mangler du disiplinen for å la profittene dine gå til målene sine, så FibMatrix Virtual Trading Assistant (VTA) er for deg VTA er som å ha en virtuell trading coach trading med deg 100 av tiden. VTA skanner FibMatrix Dynamic Grids i sanntid og gir deg beskjed om høyt fortjeneste handler i det øyeblikket de vises. Med over 20 forskjellige kort - og langsiktige strategier innebygd i FibMatrix VTA alene, vil du ha mange muligheter til å tjene penger. 8230 og det er bare begynnelsen. Ikke mer stirrer på skjermbildet i lange perioder og venter på at en handel vises. Du trenger bare å komme til handelsplattformen når du hører FibMatrix Alert-signalet. Hvis du velger å akseptere varselet, åpnes en forex-handel i MetaTrader4-handelskontoen din, og du kan bokstavelig talt bare gå bort That8217s, FibMatrix VTA kommer inn, administrere og avslutte handel for maksimal profitt8230 alt på auto-pilot Nå har du en full tid handelspartner som kan: Se markedet 24 timer i døgnet Advarsel deg med høy sannsynlighet handler Beregn din korrekte risiko per handel Hold styr på viktige nyhetsmeldinger Administrer handler med programmerbare stopper Trade Protector-teknologi for å låse opp tidlig fortjeneste Auto skala Out-funksjonen Plus mye more8230 PILLAR 3: FibMatrix 24-timers Live Trading Room Alle FibMatrix Gold-medlemmer får automatisk 24-timers tilgang til FibMatrix Live Online Trade Room, hvor vi handler det levende markedet sammen hver dag. Utryd lærekurven ved å handle side om side med live profesjonelle handelsmenn på daglig basis. That8217s rett hver dag Vi8217re snakker om REAL TIME-veiledning via interaktiv chat under mikrofonledede handels - og treningsøkter, hvor du vil følge våre samtaler 8230LIVE Få råd om sanntid på dine egne handelsnavn og utvikle vaner som vil hjelpe deg med å lykkes riktig unna Kom handel med us8230 Handel med andre live profesjonelle handelsmenn Følg deres handler og del handelsstrategier Få venner over hele verden Best av alt, du får tjene mens du lærer I DIN opplevelse med FibMatrix, lærer du hvordan Dynamic Fibonacci Grid trading. I tillegg vil du få venner over hele verden Companionship forbedrer handelsopplevelsen. Du vil dele trading strategier blant andre handelsmenn og med flere øyne på markedet, vil du plukke opp på flere handler. Oversettelse .. mer profitt Handel i et levende miljø med andre live profesjonelle forexhandlere som bruker FibMatrix Dynamic Grids, er den raskeste måten å lykkes på. Kom handel med oss, og du vil aldri handle alene igjen PILLAR 4: FibMatrix Master Class Bli en FibMatrix-tekniker Som medlem av FibMatrix har du tilgang til FibMatrix Master Class Sessions. Hvor vil du låse opp hemmelighetene til FibMatrix forex trading system. Dykk dypt inn i det indre arbeidet, samt lær avanserte ferdigheter, teknikker og strategier for hvordan du handler FibMatrix med maksimal effektivitet. For å lykkes på trading forex, må du være riktig opplært og FibMatrix 4-søyle-tilnærmingen inkludert Master Class Sessions kan gjøre deg til en vellykket Forex Trader på svært kort tid Sannheten er at du lærer å handle Forex Market på egen hånd kan være vanskelig og tidkrevende. Hvis du er seriøs om å bli en vellykket forex-handelsmann og omgå år med kostbare feil, så er Fibmatrix 4-søyle-daghandelssystemet nøkkelen til suksess. Start prøveversjonen din i dag og se hvor raskt og enkelt det kan være å begynne å handle Forex som et proffs og tjene penger med en gang. Silver Membership Månedlig Live Trade Room Master Class Jumpstart Kurs Forum Gullmedlemskap Månedlig FibMatrix Dynamic Grids Virtual Trading Assistant (VTA) Live Trade Room Master Class Jumpstart Kurs Forum Gullmedlemskap Quarterly FibMatrix Dynamic Grids Virtual Trading Assistant (VTA) Live Trade Room Master Class Jumpstart Kurs Forum 498 Hver 3 måneders Dynamisk Grids og FibMatrix VTA LIVETID TILGANG FibMatrix Dynamic Grids Virtual Trading Assistant (VTA) 1 år Live Trade Room Master Class Jumpstart Kurs Forum 3250 ONE BETALING Se Daily Live Trading Videos Bare skriv inn ditt navn og din epost i skjemaet på rett til å umiddelbart motta live tradingvideoer til innboksen din

No comments:

Post a Comment